ממ"ד שירת חנן

a
a
a
זכינו ותוכנית זו התקיימה ב״שירת חנן״ בהנחיית הרב יוסי פרומן.
זו היתה השתלמות שהמורות השתוקקו לה, חיכו למפגשים, לא איחרו, לא נעדרו והצטערו כשהערב הסתיים.
מדברי הצוות:
״בית ועד לעבודה שבלב- אהבתי את הכל! כל אחד מן השלבים בכל אחד מהמפגשים. את התנועה בין לימוד משותף לבין מפגש אישי עם הנפש, את השיח הכן והמאפשר, את הגילוי המחודש של "צמאה נפשי"-שלא תמיד קל להרגיש, את הבנת גודל המתנה שקיבלתי בכך שנולדתי לעם ישראל- שמאז ומתמיד התפלל ואת הגירוי המדויק שעזר לי לבטא תפילות משלי.
הרב יוסי פרומן הוא מנחה מעורר השראה ואני מרגישה כאילו פתחתי מחדש מתנה ששכחתי עמוק בארון.
שנזכה לקיים "כי אליך ה' נפשי אשא".״
״מאוד נהנתי מהלימוד. לקח אותנו למקום עמוק שנוגע בכולם ונתן לנו את האפשרות ללמוד תורה לעומק, להבין דברים חדשים על התפילה.
דרך המסירה של הרב יוסי היתה נעימה ומדורגת.
התחזקתי! תודה רבה!״
״כל מפגש מעשיר, הרבה יותר מידע- הפנמה לחיים.
משפיע עלי באופן אישי- על התכווננות בחיים ובתפילה בפרט.
הרב יוסי הוא אחד במינו- בבחינת הכלי והחומר חד הם.
שמחה על הזדמנות הפז ללמוד איתו וממנו.״
״נהנתי מהדרך בה הרב יוסי העביר את הדברים, שכללה התבוננות והתנסות אישית וממנה הוא יצא וחידד את המסר. הוא הצליח לגרום לי *להרגיש* את הכח והערבות שיש בציבור. ההסתכלות הזו של חיבור חלקי התפילה מכלל המתפללים איש איש לפי המקום בו כיוון, התחבר יותר, לדבר אחד, ומתוך ההבנה של ההשפעה והחשיבות שלנו כפרטים כל אחד ממקומו, חיזק והכניס בי תקווה במקום בו אני נמצאת היום, לעשות את מה שאפשר, ולראות את המעלה והעוצמות שאינם גלויים תמיד גם בפרטים ובמעשים הקטנים.״
חגית שלחה אליך ישירות את התרשמותה מהיום המרוכז, ואני שלחתי לרב יוסי את תודתי מעומק הלב, על יום שכולו היה חוויה מרגשת ומשמעותית ביותר!
לא יודעת להסביר מה עשה אותה כל כך עוצמתית?! התוכן/ האנשים/ הגשם/ הניגון/ השתיקה/ השירה/ יער ירושלים/ התפילה, או שאולי כל המרכיבים יחד עיסו את נפשי, ונטעו בי רצון-חלום להשפיע הלאה…
מורות סיפרו שמשהו בתנועת הנפש שלהן השתנה, גם מעבר ליחס לתפילה. מאמינה שלאחר שהמורות חוו חוויה משמעותית כזו, הן תוכלנה להשפיע על תפילת הילדים, באדוות קטנות, תנועות קטנות שיוצרות חיבור חדש ונכון לתפילה עתיקת יומין.
שנזכה בסייעתא דשמיא.
תודה מעומק הלב
יפית ארזי בשם הצוות ״שירת חנן״
אלון שבות
גוש עציון