דפי עיון ולימוד בנושא : ל"ג בעומר

דפי עיון ולימוד בנושא : ל"ג בעומר

    בבלי, שבת, דף לג, עמוד ב- יָשְׁבוּ רַ' יְהוּדָה וְרַ' יוֹסֵי וְרַ' שִׁמְעוֹן וְיָשַׁב אֶצְלָם יְהוּדָה בֶּן גֵּרִים. פָּתַח רַ' יְהוּדָה וְאָמַר: כַּמָּה נָאִים מַעֲשֵׂיהֶם שֶׁל אֻמָּה זוֹ! תִּקְּנוּ
לא פעם, אנחנו צובעים את הטקסטים שאנחנו לומדים בצבעים שלנו, מארגנים את הידע שאנחנו לומדים לפי תבניות מוכרות לנו. נוכחותו של רבי שמעון בר יוחאי חזקה וחדה מאוד ולא תמיד
האתגר שלנו לקראת ל"ג בעומר הוא להחזיר את היום הזה למקומו. מהו עבורנו ל"ג בעומר? האם הוא מסתכם בקומזיץ ושירי ארץ ישראל? ר' נחמן כותב על עצמו שממוצאי סוכות הוא
  לא פעם, אנחנו צובעים את הטקסטים שאנחנו לומדים בצבעים שלנו, מארגנים את הידע שאנחנו לומדים לפי תבניות מוכרות לנו. נוכחותו של רבי שמעון בר יוחאי חזקה וחדה מאוד ולא
 האתגר שלנו לקראת ל"ג בעומר הוא להחזיר את היום הזה למקומו. מהו עבורנו ל"ג בעומר? האם הוא מסתכם בקומזיץ ושירי ארץ ישראל? ר' נחמן כותב על עצמו שממוצאי סוכות הוא
לרוץ בין השמשות דף לימוד לקראת ל"ג בעומר 1. תנו רבנן: ואספת דגנך – מה ת"ל? לפי שנא' לא ימוש ספר התורה הזה מפיך (יהושע א') – יכול דברים ככתבן?